Pogoji uporabe
Ti Splošni pogoji in določila vsebujejo pogoje uporabe za spletno prodajno storitev izdelkov, dostopno v spletni trgovini Desirel na www.desirel.com/si/ (v nadaljevanju "Spletna trgovina"), ki velja za registrirane in neregistrirane uporabnike (v nadaljevanju "Kupec").
Spletna trgovina je dostopna na internetu na URL-ju www.desirel.com/si/. Trenutno različico Splošnih pogojev in določil lahko kadar koli preneseš in natisneš s pomočjo gumba za tiskanje, ki je na voljo na dnu strani.
Z ogledom Spletne trgovine, registracijo ali nakupom (s katero koli od teh dejavnosti) se sklene pogodba med Prodajalcem in Kupcem v skladu s temi Splošnimi pogoji in določili.
Kupec, kot uporabnik Spletne trgovine, mora sprejeti pogoje teh Splošnih pogojev in določil. Če Kupec ne sprejme katere koli določbe Splošnih pogojev in določil, mu ni dovoljeno uporabljati spletne strani ali opravljati nakupov v Spletni trgovini.
Obravnavanje osebnih podatkov Kupca ureja Politika zasebnosti, ki je na voljo neposredno na domači strani ali prek naslednje povezave: https://www.desirel.com/si/terms.
Tehnične informacije, potrebne za uporabo spletne strani, ki niso zajete v teh Splošnih pogojih in določilih, so na voljo v informacijah, ki so dostopne na spletni strani.
Jezik pogodbe je slovenščina. Pogodba ni predmet nobenega kodeksa ravnanja.
Sistem Prodajalca samodejno shranjuje naročila, prejeta v elektronski obliki, ki jih lahko Kupec pozneje pregleda tako, da se prijavi v svoj osebni račun.
Stranki se strinjata, da pogodbe, sklenjene na ta način, ne ustrezajo pisnim pogodbam, Prodajalec jih ne arhivira, zato niso dostopne kasneje. Za te pogodbe velja madžarska zakonodaja.
Vsebina:
- Informacije o Prodajalcu
- Registracija
- Postopek nakupa
- Tehnične možnosti za popravljanje napak pri vnosu podatkov
- Veljavnost ponudbe, potrditev
- Cene izdelkov, značilnosti, embalaža
- Dostava
- Načini plačila
- Pravica do odstopa
- Garancija
- Jamstvo
- Omejitev odgovornosti
- Avtorske pravice
- Varstvo podatkov
- Obvladovanje pritožb
1.1. Upravljavec tega spletnega trgovine (v nadaljevanju: Spletna trgovina):
Ime podjetja: Fantasy Shop Kft.
Sedež: Hungary, 2724 Újlengyel, Nyári Pál 15.
Registrsko sodišče: Registrsko sodišče Mestnega sodišča v Budimpešti
Matična številka podjetja: Cg. 01-09-332884
Davčna številka: 26573898-2-13
EU (skupnostna) davčna številka: HU 26573898
1.2. Prodajalec izdelkov, ponujenih v Spletni trgovini:
Ime podjetja: Webshop Logisztika Kft.
Sedež: 1097 Budimpešta, Ecseri út 14-16
Registrsko sodišče: Registrsko sodišče Mestnega sodišča v Budimpešti
Matična številka podjetja: Cg. 01-09-953952
Davčna številka: 23121076-2-43
EU (skupnostna) davčna številka: HU 23121076
Številka registracije za varstvo podatkov: 03327-0001
(v nadaljevanju: Prodajalec)
1.3. Pomoč strankam
Kontaktni podatki za pomoč strankam so na voljo tukaj.
1.4. Priporočamo, da pred uporabo preveriš brezhibno stanje in funkcionalnost oblačil in naprav, kupljenih v Spletni trgovini. V Spletni trgovini se prodajajo samo novi izdelki.
1.5. Prodajalec ima pravico enostransko spremeniti te Splošne pogoje in določila, pri čemer morajo biti kupci vnaprej obveščeni preko vmesnika Spletne trgovine. Spremenjene določbe začnejo veljati ob prvi uporabi Spletne trgovine s strani Kupca po začetku veljavnosti sprememb, in spremembe se bodo uporabile za naročila, oddana po spremembah.
1.6. Vsak Kupec, ki se ne strinja s spremembami pravil, se mora vzdržati nakupov. Spremembe ne vplivajo na že sklenjene pogodbe (potrjena naročila).
1.7. Prodajalec ima pravico tudi spremeniti obseg izdelkov, cene, roke itd., ki se prodajajo v Spletni trgovini. Sprememba začne veljati ob objavi na vmesniku Spletne trgovine.
1.8. Vsebina Spletne trgovine je namenjena izključno osebam, starim 18 let in več! Osebam, mlajšim od osemnajstih let, ni dovoljeno obiskovati strani ali opravljati nakupov. Oseba, ki zavaja, je odgovorna za morebitno škodo, ki izhaja iz zavajajoče uporabe Spletne trgovine.
2.1. Vse dele vsebine Spletne trgovine lahko dostopa kdorkoli brez registracije, nakup pa ni pogojem s veljavno registracijo. Vendar, če želi Kupec registrirati v Spletni trgovini, mora Prodajalcu posredovati naslednje informacije:
- Ime
- E-naslov
- Geslo
- Naslov (naslov za dostavo in fakturiranje)
- Telefonska številka
Prodajalec bo Kupca obvestil o uspešni registraciji preko e-pošte.
2.2. Kupec ima pravico kadar koli izbrisati svojo registracijo tako, da pošlje e-pošto na info@desirel.com. Po prejemu sporočila je Prodajalec dolžan takoj urediti izbris registracije. Osebni podatki Kupca bodo takoj po izbrisu odstranjeni iz sistema; vendar to ne vpliva na hrambo podatkov in dokumentov, povezanih z že oddanimi naročili, prav tako ne povzroči izbrisa teh podatkov, saj je njihova hramba predpisana s členom 169 Zakona C iz leta 2000 o računovodstvu. Ko so podatki izbrisani, jih ni mogoče obnoviti.
2.3. Kupec je izključno odgovoren za varovanje svojih podatkov za dostop (zlasti gesla). Če Kupec ugotovi, da je nepooblaščena tretja oseba pridobila dostop do gesla, ki je bilo dano ob registraciji, mora takoj spremeniti svoje geslo. Če obstaja sum, da tretja oseba zlorablja geslo, mora Kupec tudi nemudoma obvestiti Prodajalca.
2.4. Kupec se strinja, da bo posodobil osebne informacije, dane ob registraciji, po potrebi, da zagotovi, da so ažurne, popolne in točne.
3.1. Med brskanjem po Spletni trgovini lahko izbrane izdelke za nakup dodate v virtualni voziček tako, da kliknete na funkcijo "Dodaj v voziček" na posamezni strani izdelka. Minimalni znesek naročila je 16 € - ali ekvivalentni znesek v lokalni valuti ustrezne države, izračunan na podlagi dnevnega menjalnega tečaja - brez stroškov dostave in plačila. Tako Kupec ne more oddati naročila Prodajalcu, dokler skupna nakupna cena artiklov v virtualnem vozičku ne doseže te meje.
Po izbiri izdelkov se dejanski postopek naročanja začne s klikom na gumb "Nadaljuj do blagajne", nato pa izpolnite naročilni obrazec za oddajo naročila. Pred prvim nakupom v Spletni trgovini registracija ni obvezna; Kupec lahko opravi nakupe kot gost. Vendar pa, če ima Kupec obstoječ račun, priporočamo, da se prijavi v registracijski račun pri oddaji naslednjih naročil. Registracija poenostavi prihodnje nakupe in uporabo različnih popustov.
3.2. Naročila je mogoče oddati le v Spletni trgovini elektronsko. Prodajalec lahko sprejme in izpolni naročilo le, če Kupec izpolni vsa polja na strani registracije in nakupa. Prodajalec ni odgovoren za morebitno škodo, ki nastane zaradi neizpolnjevanja teh polj, niti za morebitne tehnične težave, ki se lahko pojavijo med procesom. Vse dodatne stroške dostave ali druge stroške, ki izhajajo iz nepopolno ali napačno navedene naslovne ali druge informacije, nosi Kupec.
3.3. Zlasti pomembno je, da navedete točno telefonsko številko. Prodajalec ne bo izpolnil naročila, če so kontaktni podatki nepopolni.
3.4. Z oddajo naročila Kupec sprejema, da lahko Prodajalec uporabi posredniške storitve za izpolnitev naročila. Prodajalec lahko angažira podizvajalce, saj se lahko dostava občasno izvede s strani tretje osebe (kurirska služba). Prodajalec je tako kupec kot tudi ponudnik zgoraj omenjenih storitev.
4.1. Napake pri vnosu podatkov je mogoče popraviti pred pritiskom na gumb "Oddaj naročilo". Za vrnitev uporabite gumb 'Nazaj'. Informacije, ki so bile navedene med registracijo, ter geslo za prijavo je mogoče kadarkoli spremeniti po prijavi v razdelku 'Informacije o stranki'. Vsebino "Vozička" je mogoče kadarkoli preveriti, spremeniti ali celo izbrisati. Če se po oddaji naročila odkrije napaka pri vnosu podatkov, jo je treba takoj sporočiti z e-pošto na info@desirel.com.
5.1. Prodajalec bo potrdil prejem ponudbe, ki jo je posredoval Kupec, preko avtomatskega potrditvenega e-sporočila najkasneje v 48 urah po prejemu ponudbe. To potrditveno e-sporočilo bo vsebovalo podrobnosti, ki jih je Kupec navedel med nakupnim ali registracijskim postopkom (informacije o fakturiranju in dostavi), ID naročila, datum naročila, seznam naročenih izdelkov, njihove količine, cene izdelkov, stroške dostave in skupni znesek, ki ga je treba plačati. Če Kupec že oddal svoje naročilo Prodajalcu in odkrije napako v podatkih, ki so vključeni v potrditvenem e-sporočilu, mora Prodajalca obvestiti v 1 dnevu, da se izogne izpolnitvi morebitnih napačnih naročil.
5.2. Kupec je oproščen obveznosti svoje ponudbe, če ne prejme potrditvenega e-sporočila od Prodajalca v 48 urah po oddaji naročila.
5.3. Potrditveno e-sporočilo od Prodajalca se šteje kot sprejem ponudbe, ki jo je podal Kupec, s čimer se vzpostavi veljavna pogodba med Prodajalcem in Kupcem.
5.4. Naročilo se šteje za pogodbo, sklenjeno elektronsko, ki jo urejajo določbe Zakona CVIII iz leta 2001 o storitvah elektronskega poslovanja in nekaterih vidikih storitev informacijske družbe. Pogodba spada pod področje uporabe vladnega odloka št. 45/2014 (II.26.) o podrobnih pravilih pogodb med potrošniki in podjetji ter upošteva določbe Direktive 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta o pravicah potrošnikov.
6.1. Cene izdelkov
Cene, prikazane poleg izdelkov, so vedno bruto cene, vključno z DDV. Za izdelke, navedene s ceno 0 ali 1 EUR, ti izdelki trenutno niso na voljo za nakup. Naročanje takih izdelkov je neveljavno, prikaz cene 0 ali 1 EUR ne predstavlja brezplačne ponudbe. Cene, navedene v spletnem trgovcu, veljajo, dokler niso preklicane ali spremenjene. Slike izdelkov in informacije o zalogi, prikazane v spletnem trgovcu, so namenjene zgolj informativnim namenom in se lahko razlikujejo od dejanskih izdelkov. Zaradi hitrih sprememb v ravneh zaloge je mogoče, da so nekateri izdelki prikazani kot "na voljo", čeprav dejansko niso na voljo. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za takšne napake in bo kupca obvestil takoj, ko bo napaka prepoznana. Napake, vključno z napačnimi cenami (zlasti napake decimalke ali cene 0 ali 1 EUR), se lahko pojavijo v spletnem trgovcu. Operater ne prevzema odgovornosti za objavljene podatke in si pridržuje pravico, da zavrne naročilo in ne sklene pogodbe v primeru napačnih informacij ali da odstopi od pogodbe pred izpolnitvijo naročila z izdajo izjave kupcu o pričakovani izpolnitvi naročila.
6.2. Pakiranje
Naročeni izdelki bodo vedno dostavljeni v diskretnem pakiranju s strani Prodajalca. Pakiranje ne bo razkrilo vsebine pošiljke, bodisi po videzu bodisi po označbi pošiljatelja. Prodajalec obravnava podatke kupca kot zaupne in ne bo razkril naročila ali podatkov kupca nikomur drugemu kot kupcu, prav tako ne bo prenesel teh podatkov na drugo osebo ali podjetje (razen kurirskim podjetjem). Za več informacij glej Politiko zasebnosti.
6.3. Pomembne lastnosti in velikosti izdelkov
Velikosti erotičnih oblačil, prodajanih v spletnem trgovcu, se razlikujejo od tipičnih velikosti (so na splošno večje), zato je še posebej pomembno uporabiti tabelo velikosti, dostopno s strani posameznega izdelka. Prodajalec močno spodbuja vse kupce, da izberejo pravilne velikosti, saj erotičnih oblačil ni mogoče zamenjati iz higieničnih razlogov, če je izbrana napačna velikost.
Obseg izdelkov, ki jih prodajajo v spletnem trgovcu, vključuje erotično spodnje perilo, izdelke za intimno higieno, spolna pomagala, kreme, spolne družabne igre, kondome, darila, drogerijske izdelke itd. Vsi izdelki, na voljo v spletnem trgovcu, so namenjeni izključno osebam, starim 18 let in več! Vse izdelke (zlasti kreme, lubrikante in olja) je treba hraniti izven dosega otrok! Barve posameznih izdelkov se lahko na uporabnikovem računalniku prikazujejo drugače, in Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne odstopanja v barvi.
6.4. Upravljanje pregledov izdelkov strank
Ocene in ocene izdelkov ročno preverja in moderira osebje spletne trgovine. Objavljene so tako pozitivne kot negativne ocene. Podvojene, nespodobne ali drugače nezakonite ali kršeče ocene in ocene neresničnih strank se med moderiranjem odstranijo. Kupec lahko izdelek oceni po prijavi, preko zunanjega primerjalnika cen ali na podlagi e-pošte, ki jo prejme od spletne trgovine po nakupu. Že preverjene ocene so označene kot take.
7.1. Dostava
Prodajalec na splošno izpolnjuje naročila v 2 delovnih dneh, pod pogojem, da je izdelek na zalogi. Prodajalec se trudi, da upošteva navedene časovne okvire dostave, vendar ne more prevzeti odgovornosti, če običajni čas dostave ne more biti ohranjen. V primeru zamude bo Prodajalec vedno obvestil kupca in ga obvestil o natančnem času dostave.
Prosimo, da navedete naslov za dostavo (npr. delovni naslov), kjer boste na voljo med delavniki od 8:00 do 18:00 za sprejem izdelka.
Ob dostavi je kupec dolžan preveriti paket zaradi morebitnih poškodb in preveriti število prejetih izdelkov. Kupec mora podpisati potrdilo o dostavi, če je vse v redu. Če je embalaža ali izdelek poškodovan, mora kupec na kraju dogodka zahtevati zapisnik o težavi. Kupec lahko sprejme poškodovano embalažo le na lastno odgovornost. Prodajalec ne more sprejeti nobenih kasnejših zahtevkov glede količine ali kakovosti blaga brez zapisnika. S podpisom potrdila o dostavi kupec potrjuje, da paket in njegova vsebina ustrezata njegovemu naročilu (tj. paket ni nepopoln in embalaža niti izdelek nista poškodovana).
Če dostavni poskus ne uspe, bo kurir pustil obvestilo, in opravljenih bo do dva dodatna poskusa dostave paketa. Dostave se opravljajo od ponedeljka do petka med 8:00 in 18:00. Kupec mora zagotoviti naslov za dostavo, kjer ga lahko dosežejo v tem času. Dostavljeni paket je diskreten, zato se lahko uporabi tudi delovni naslov.
7.1.1. Načini dostave
Za trenutne načine dostave in pristojbine klikni tukaj.
Za trenutne načine plačila in pristojbine klikni tukaj.
Pravila v tem razdelku veljajo izključno za fizične osebe, ki delujejo zunaj svojega poklica, neodvisne dejavnosti ali poslovne dejavnosti, ki kupujejo, naročajo, prejemajo, uporabljajo ali zahtevajo blago, ter za prejemnike kakršne koli komercialne komunikacije ali ponudbe v zvezi z blagom (v nadaljevanju "Potrošnik").
V primeru pogodbe za prodajo izdelka ima Potrošnik pravico, da brez obrazložitve odstopi od pogodbe v tridesetih (30) dneh od dneva…
a) prejemanja izdelka,
b) v primeru več izdelkov, ki so dostavljeni ločeno, ko je prejet zadnji izdelek,
c) v primeru izdelka, ki se sestoji iz več delov, ko je prejet zadnji del, ali
d) za izdelke, ki se redno dostavljajo v določenem obdobju, ko je prejem prvih dobav prejet s strani Potrošnika ali tretje osebe, ki jo Potrošnik določi, razen prevoznika.
Prodajalec je pravno zavezan ponuditi obdobje za odstop v trajanju 14 koledarskih dni; prodajalec pa podaljšuje to obdobje na 30 koledarskih dni, da Potrošnik lahko uveljavlja svojo pravico do odstopa.
Potrošnik ima pravico uveljaviti svojo pravico do odstopa v obdobju med sklenitvijo pogodbe in prejemom izdelka.
9.1. Postopek uveljavljanja pravice do odstopa
Če želi Potrošnik uveljaviti svojo pravico do odstopa, mora prodajalcu poslati nedvoumno izjavo o svoji nameri, da odstopi (npr. po pošti ali elektronski pošti) s kontaktno informacijami, ki so navedene v razdelku 1 teh splošnih pogojev. Potrošnik lahko uporablja tudi obrazec za odstop, ki je na voljo prek naslednje povezave. Potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa v skladu s predpisanimi roki, če prodajalcu pošlje izjavo o odstopu pred potekom zgoraj določenega roka.
Bremena dokazovanja, da je pravica do odstopa uveljavljenja v skladu s predpisi razdelka 10, nosi Potrošnik. V obeh primerih bo prodajalec brez odlašanja potrdil prejem izjave o odstopu Potrošnika po elektronski pošti.
Če je odstop poslan pisno, se šteje za veljavnega, če Potrošnik pošlje svojo izjavo v roku 30 koledarskih dni (tudi na 30. koledarski dan). V primeru obvestila po pošti se upošteva datum pošiljanja, v primeru obvestila po elektronski pošti pa se upošteva čas pošiljanja, ki ga upošteva prodajalec pri izračunu roka. Potrošniku se priporoča, da pošlje pismo kot priporočeno pošto, da zagotovi dokazilo o datumu pošiljanja.
Če Potrošnik odstopi, mora izdelek vrniti na naslov, naveden v razdelku 1 teh splošnih pogojev, brez odlašanja, vendar ne kasneje kot 30 dni od sporočila o odstopu. Rok se šteje za izpolnjen, če Potrošnik pošlje (pošlje ali preda kurirju) izdelek pred 30-dnevnim rokom.
Stroške vračila izdelka prodajalcu nosi Potrošnik. Prodajalec ne more sprejeti paketa, vrnjenega s plačilom po povzetju. Poleg stroškov vračila izdelka ne bo imela Potrošnik nobenih drugih stroškov, povezanih z odstopom.
Če Potrošnik odstopi od pogodbe, bo prodajalec brez odlašanja vrnil vse prejete plačila od Potrošnika, vključno s stroški dostave, najpozneje v 14 dneh od prejetja izjave o odstopu. To ne vključuje dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi izbire Potrošnika glede načina dostave, ki ni najmanj draga standardna dostava, ki jo ponuja prodajalec. Prodajalec lahko zadrži vračilo, dokler se izdelek ne vrne ali dokler Potrošnik ne predloži verodostojnega dokaza o vračilu izdelka, kar je prej. Tudi v tem primeru stroške vračila izdelka nosi Potrošnik v skladu s pravnimi predpisi.
Prodajalec bo uporabil enak način plačila za vračilo, kot je bil uporabljen pri prvotni transakciji, razen če se Potrošnik izrecno strinja z drugim načinom. Potrošnik ne bo imel dodatnih stroškov, ki izhajajo iz uporabe tega alternativnega načina vračila.
Potrošnik je lahko odgovoren za zmanjšano vrednost izdelka, če je deprecacija posledica ravnanja z izdelkom, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotavljanje njegove narave, značilnosti in funkcionalnosti.
9.2. Pravica Potrošnika do odstopa je izključena
Pravica do odstopa se ne uporablja za zapečatene izdelke, ki jih iz zdravstvenih ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti po odprtju (npr. seksualna pomagala, kozmetični izdelki, kreme, masažna olja). Prodajalec ne pričakuje vračila takšnih izdelkov, če je Potrošnik že odprl embalažo, ki neposredno ščiti izdelek in/ali začel uporabljati izdelek v skladu s predvidenim namenom, saj ni mogoče izključiti, da je izdelek prišel v stik s človeškim telesom, telesnimi tekočinami ali bakterijami, s čimer se ogrozi njegove higienske ali zdravstvene norme.
Za te izdelke lahko Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa samo, če embalaža izdelka ni bila odprta.
10.1. Garancija za nepravilno izvajanje (implicirana garancija)
V primeru nepravilnega izvajanja s strani Prodajalca ima Kupec pravico, da vloži zahtevek na podlagi garancije za nepravilno izvajanje.
V primeru potrošniške pogodbe lahko Kupec uveljavlja svoje garancijske zahtevke za napake v izdelku, ki so obstajale ob dostavi, v dvoletnem zastaralnem roku od datuma prejetja. Po dvoletnem zastaralnem roku Kupec ne more več uveljaviti svojih garancijskih pravic.
V primeru pogodbe, ki ni sklenjena s potrošnikom, lahko upravičena oseba uveljavlja svoje garancijske zahtevke v enemletnem zastaralnem roku od datuma prejetja.
Kupec lahko izbere, ali želi zahtevati popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev izbrane rešitve ni mogoča ali bi privedla do nesorazmerno dodatnih stroškov za Prodajalca v primerjavi z drugimi razpoložljivimi rešitvami. Če Kupec ne zahteva ali ne more zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahteva sorazmerno znižanje cene ali pa lahko na svoj račun napako popravi sam ali pa jo da popraviti nekomu drugemu, ali pa, kot zadnjo možnost, odstopi od pogodbe. Odstop ni dovoljen za manjše napake.
Kupec lahko preklopi z izbrane garancijske rešitve na drugo, vendar bo stroške tega preklopa nosil Kupec, razen če je to upravičeno ali izhaja iz pobude Prodajalca.
Kupec mora takoj po odkritju napake obvestiti Prodajalca, vendar ne kasneje kot v dveh mesecih od datuma odkritja.
Kupec lahko neposredno uveljavlja svoj garancijski zahtevek proti Prodajalcu.
V šestih mesecih od datuma izvedbe ni drugih pogojev za uveljavljanje garancijskega zahtevka, razen obvestila Prodajalca o napaki, pod pogojem, da Kupec lahko dokaže, da je izdelek kupljen pri Prodajalcu (s predstavitvijo računa ali njegove kopije). V takšnih primerih je Prodajalec oproščen garancijske odgovornosti, če lahko ovrže to domnevo in dokaže, da je napaka nastala po dostavi Kupcu. Če Prodajalec dokaže, da je napaka nastala zaradi razloga, ki ga pripisujemo Kupcu, Prodajalec ni dolžan sprejeti Kupljevega garancijskega zahtevka. Po šestih mesecih od datuma izvedbe se breme dokazovanja prenese na Kupca, da dokaže, da je napaka obstajala ob dostavi.
Če Kupec uveljavlja svoj garancijski zahtevek v zvezi z ločljivim delom izdelka, se garancijski zahtevek ne šteje za veljavnega za druge dele izdelka.
10.2. Garancija izdelka
V primeru napake v izdelku (premičnem predmetu) lahko Kupec, ki se kvalificira kot potrošnik, po svoji izbiri uveljavlja bodisi pravice, navedene v razdelku 10.1, bodisi garancijo izdelka.
Vendar pa Potrošnik ne more hkrati uveljavljati garancije za nepravilno izvajanje in garancije izdelka za isto napako. Če Potrošnik uspešno uveljavlja garancijo izdelka, lahko uveljavlja svojo garancijo za nepravilno izvajanje glede na zamenjan izdelek ali popravljen del proti proizvajalcu.
Pod garancijo izdelka lahko Potrošnik zahteva le popravilo ali zamenjavo okvarjenega izdelka. Denarna odškodnina, znižanje cene in odstop niso na voljo kot rešitve pod garancijo izdelka, saj ne obstaja pogodbeni odnos med proizvajalcem in Potrošnikom. Potrošnik mora dokazati napako, ko uveljavlja zahtevek za garancijo izdelka.
Izdelek se šteje za okvarjenega, če ne izpolnjuje kakovostnih zahtev, ki veljajo ob času, ko je bil dan na trg, ali ne vsebuje lastnosti, ki jih je navedel proizvajalec.
Potrošnik lahko uveljavlja svoj zahtevek za garancijo izdelka v dveh letih od datuma, ko je bil izdelek dan na trg s strani proizvajalca. Po tem obdobju Potrošnik izgubi to pravico. Potrošnik mora proizvajalcu brez odlašanja sporočiti napako po njenem odkritju. Napaka, sporočena v dveh mesecih od njenega odkritja, se šteje, da je bila sporočena brez odlašanja. Potrošnik je odgovoren za morebitno škodo, ki izhaja iz zamude pri obvestilu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoj zahtevek za garancijo izdelka proti proizvajalcu ali distributerju (Prodajalcu) premičnega predmeta.
Po Zakonu o civilnem pravu se proizvajalec in distributer štejeta za proizvajalce.
Proizvajalec ali distributer (Prodajalec) je oproščen odgovornosti za garancijo izdelka, če dokaže, da:
- izdelek ni bil izdelan ali distribuiran v okviru njihove poslovne dejavnosti, ali
- napaka ni bila zaznavna ob upoštevanju stanja znanstvenega in tehničnega znanja ob času postavitve izdelka na trg, ali
- napaka izhaja iz uporabe zakonodaje ali obveznih regulativnih zahtev.
Proizvajalec ali distributer (Prodajalec) mora dokazati le enega od teh razlogov, da se oprosti odgovornosti.
Obvezne garancije za potrošniške izdelke ureja Uredba vlade št. 151/2003 (IX. 22.) o obvezni garanciji za določene trpežne potrošne dobrine. Obseg te uredbe se nanaša le na nove izdelke, prodane na podlagi potrošniških pogodb v Madžarski in navedene v prilogi uredbe.
Za naše motorne izdelke in seksualne pohištvene kose so garancijski roki naslednji:
- Za izdelke s prodajno ceno 25 € (ali ekvivalent v lokalni valuti ustrezne države, izračunan na podlagi dnevnega menjalnega tečaja) ali več, vendar manj kot 630 € (ali ekvivalent v lokalni valuti ustrezne države, izračunan na podlagi dnevnega menjalnega tečaja) je garancijski rok 2 leti.
- Za izdelke s prodajno ceno, višjo od 630 €, je garancijski rok 3 leta.
Garancija ne vpliva na pravice Kupca, ki izhajajo iz implicirane garancije.
Garancijski rok začne teči na dan, ko je izdelek vključen v obratovanje, kar ustreza datumu izpolnitve na računu, izdanem Kupcu. Ta račun služi tudi kot garancijski certifikat za izdelek.
Garancija ne pokriva napak, ki nastanejo po predaji izdelka Potrošniku, kot so napake, ki izhajajo iz:
- Nepravilne namestitve (razen če je namestitev izvedel Prodajalec ali njegov predstavnik, ali če je bila nepravilna namestitev posledica napak v uporabniškem priročniku),
- Nepravilne uporabe v nasprotju z navodili v uporabniškem priročniku,
- Napačnega shranjevanja, nepravilnega ravnanja ali poškodb,
- Naravnih nesreč ali drugih zunanjih dejavnikov.
V primeru napak, pokritih z garancijo, ima Potrošnik pravico:
- Primarno zahtevati popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev izbrane rešitve ni mogoča ali bi povzročila nesorazmerno dodatne stroške za Prodajalca v primerjavi z drugimi rešitvami, ob upoštevanju vrednosti izdelka v brezhibnem stanju, resnosti napake in škode, ki jo je utrpel Potrošnik zaradi uveljavljanja garancijskega zahtevka.
- Če Prodajalec ne izvede popravila ali zamenjave, ne more dokončati v razumnem času, ali če interes Potrošnika za popravilo ali zamenjavo preneha, lahko Potrošnik zahteva sorazmerno znižanje cene, popravi napako sam na račun Prodajalca, da napako popravi nekdo drug ali pa odstopi od pogodbe. Vendar odstop ni dovoljen za manjše napake.
Popravilo ali zamenjava morata biti dokončana v razumnem časovnem okviru, ob upoštevanju značilnosti izdelka in namena, ki ga pričakuje Potrošnik, in brez povzročanja pomembnih nevšečnosti Potrošniku. Prodajalec si mora prizadevati, da dokonča popravilo ali zamenjavo v 15 dneh.
Za popravila se uporabljajo le novi deli.
Obdobje, v katerem Potrošnik ne more uporabljati izdelka zaradi popravila, se ne šteje v garancijski rok. Če je izdelek ali del izdelka zamenjan ali popravljen, se garancijski rok ponastavi za zamenjan (popravljen) izdelek ali del ter za vse napake, ki izhajajo iz popravila.
Stroški, povezani z izpolnjevanjem garancijskih obveznosti, nosi Prodajalec.
Potrošnik pa ne more hkrati uveljavljati garancije za nepravilno izvajanje in garancije izdelka za isto napako, prav tako ne more hkrati uveljaviti garancije izdelka in garancije proizvajalca. Ne glede na te omejitve ostajajo pravice, ki izhajajo iz garancije, na voljo Potrošniku neodvisno od pravic, določenih v razdelkih 11.1 in 11.2.
Uveljavljanje garancijskih ali impliciranih garancijskih zahtevkov
Kupec lahko uveljavlja svoje garancijske ali implicirane garancijske zahtevke za kupljene izdelke osebno na naslovu Prodajalca, po e-pošti ali po telefonu.
Ime: Webshop Logisztika Kft.
Naslov: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16
E-pošta: garancia@webshoplog.hu
Dodatne informacije o vračanju izdelkov in potrjevanju pogodb lahko najdeš tukaj.
Če izdelek, označen kot okvarjen, nima napake in med pregledom ni najdena nobena druga napaka, Prodajalec ni dolžan izpolniti nobenih garancijskih obveznosti, ne bo zamenjal izdelka in ne bo vrnil kupnine. V takšnih primerih je Kupec še vedno upravičen, da izdelek osebno prevzame ali zahteva ponovno dostavo na svoj račun.
V primeru pravnega spora lahko naši kupci začnejo postopke pred Spravno komisijo, ki deluje pri županijah (ali glavnem mestu) gospodarskih zbornic in industrije. Dodatne informacije najdeš tukaj: www.bekeltetes.hu.
Nakup v spletnem mestu pomeni, da stranka razume in sprejema možnosti in omejitve interneta, zlasti glede tehnične učinkovitosti in morebitnih napak.
Prodajalec na noben način ne odgovarja za naslednje, ne glede na razlog:
- Neuspeh pri pošiljanju ali prejemanju podatkov prek interneta ali naključna sprememba podatkov.
- Kakršna koli operativna okvara v internetnem omrežju, ki ovira nemoteno delovanje spletne trgovine in nakupnega procesa.
- Kakršna koli okvara v komunikacijskih linijah ali napravah za sprejem.
- Izguba kakršnih koli podatkov, ne glede na to, ali so bili poslani s pošto ali elektronsko, bodisi v papirni bodisi v elektronski obliki.
- Nepravilno delovanje katerega koli programske opreme.
- Posledice katerega koli programske napake, izrednega dogodka ali tehnične okvare.
Prodajalec ne odgovarja na noben osnovi za neposredne ali posredne škode, ki izhajajo iz povezave ali ogleda spletne trgovine.
Stranka je odgovorna za morebitno škodo, ki izhaja iz zagotavljanja ali razkrivanja osebnih podatkov druge osebe v spletnem mestu. V takih primerih bo prodajalec v celoti sodeloval z ustreznimi organi, da bi identificiral osebo, odgovorno za kršitev.
Javne komunikacijske kanale znotraj spletne trgovine (kot so pisanje ocen izdelkov) lahko uporablja vsak kupec na lastno odgovornost. Čeprav spletna trgovina ni samodejno moderirana, si prodajalec pridržuje pravico, da začasno ali trajno odstrani del ali vse tovrstne vsebine brez razlage, če je bila oddana kakršna koli obvestilo ali prijava o nezakonitih ali škodljivih vsebinah, ali če je prodajalec na druge načine seznanjen s takšnimi vsebinami. V primeru ponovnih ali resnih kršitev si prodajalec pridržuje pravico, da stranko trajno izključi z mesta, vključno z izbrisom njene registracije.
Vse vsebine, ki so na voljo na vmesniku spletne trgovine (besedila, članki, opisi izdelkov, informacije, ta splošna pogoja poslovanja, slike in drugi podatki), so intelektualna lastnina prodajalca, brez geografske ali časovne omejitve. Izrecno je prepovedano uporabljati, spreminjati, kopirati ali kako drugače izkoriščati vsebine, prenesene iz spletne trgovine, za namene, razen za nakupe v spletni trgovini. V primeru kršitve intelektualnih lastninskih pravic prodajalca ali kršitve te pogodbe bo prodajalec takoj sprožil pravne postopke proti kršitelju. Z uporabo spletne trgovine stranka priznava, da kopiranje ali uporaba vsebin spletne trgovine za namene, ki niso navedeni v tem dokumentu, predstavlja kršitev (in kršitev teh splošnih pogojev), tudi če vsebina ni zaščitena z avtorskimi pravicami. Za tovrstno kršitev se stranka strinja, da bo prodajalcu plačala kazen v višini vsaj 130 EUR, brez potrebe po dodatnem dokazovanju škode.
Prodajalec si pridržuje pravico, da sproži postopke pred sodišči ali drugimi organi proti vsakomur, ki krši ali poskuša kršiti pravice med uporabo spletne trgovine (vključno z nakupi). Spletna trgovina ne more biti odgovorna za kakršno koli kršitev, ki jo izvrši tretja oseba proti uporabniku ali stranki.
V primeru kakršne koli kršitve, povezane z uporabo spletnega mesta ali kakršno koli škodo v interesih prodajalca, si prodajalec pridržuje pravico, da takoj suspendira registracijo stranke, izbriše njene osebne in druge podatke ter prekliče njeno registracijo. Podatki se lahko še naprej obdelujejo za namene pravnih postopkov, povezanih s kršitvijo ali škodo. Prodajalec ni dolžan obvestiti stranke o teh dejanjih.
Postavljanje hiperpovezav do spletne trgovine je dovoljeno. Vendar pa si prodajalec pridržuje pravico, da zahteva odstranitev takih povezav brez dodatne obrazložitve.
Prikazovanje spletne trgovine ali njenega dela na drugi domeni, na primer v okviru ali kot del druge spletne strani, je možno le s predhodnim pisnim dovoljenjem.
Vsaka spletna stran, ki postavi povezavo do spletne trgovine, ne sme ustvariti vtisa, da prodajalec podpira ali odobrava storitve ali izdelke, ki jih ponujajo ali prodajajo na tej spletni strani.
Povezovalna spletna stran ne sme zagotavljati napačnih informacij o pravnem razmerju med prodajalcem in povezovalno spletno stranjo, niti o sami spletni trgovini. Prodajalec bo ukrepal proti kakršni koli povezavi do spletne trgovine, ki škodi ugledu ali interesom prodajalca ali spletne trgovine.
Nekatere storitve spletne trgovine na računalnik uporabnika nameščajo edinstvene identifikatorje, znane kot piškotki. Ti piškotki se uporabljajo izključno za olajšanje avtorizacije uporabnikov, operater pa jih ne uporablja za noben drug namen. Onemogočanje piškotkov ne preprečuje uporabe storitev spletne trgovine.
Informacije o obdelavi podatkov v spletni trgovini so na voljo na naslednji povezavi: https://www.desirel.com/si/privacy-policy
Naslov, telefonska številka in poštni naslov za oddajo pritožb ter komunikacijo so enaki kot kontaktni podatki za uporabniško podporo, navedeni v točki 1 Splošnih pogojev poslovanja.
Kupci lahko svoje pritožbe oddajo v pisni obliki uporabniški podpori.
Prodajalec bo takoj preučil vse ustne pritožbe in jih po potrebi odpravil. Če se Kupec ne strinja z obravnavo pritožbe, bo Prodajalec takoj zapisal pritožbo in svoje stališče glede tega v pisni obliki ter Kupcu posredoval kopijo zapisnika. Če takojšnja preiskava pritožbe ni mogoča, bo Prodajalec hitro zapisal pritožbo v pisni obliki in Kupcu posredoval kopijo, po čemer bo ravnal v skladu s pravili za obravnavo pisnih pritožb.
V primeru ustne pritožbe, podane po telefonu ali drugih elektronskih komunikacijskih storitvah, bo Prodajalec Kupcu ob hkratnem zagotavljanju vsebinskega odgovora poslal kopijo zapisnika o pritožbi.
V vseh drugih primerih bo Prodajalec ravnal v skladu s pravili za obravnavo pisnih pritožb.
Pritožbe, oddane po telefonu ali drugih komunikacijskih napravah, bodo dodeljene edinstveni identifikator, kar bo poenostavilo sledenje pritožbi v prihodnje.
Prodajalec bo na pisne pritožbe dal vsebinski odgovor v 30 dneh. Za namene te pogodbe to vključuje pošiljanje odgovora po pošti.
Če je pritožba zavrnjena, bo Prodajalec obvestil Kupca o razlogu zavrnitve.
15.1. Druge pravne možnosti
Če se potrošniška spor med Prodajalcem in Kupcem ne reši s pogajanji s Prodajalcem, ima Kupec, ki se šteje za potrošnika, pravico, da se obrne na mediacijsko telo, ki ima pristojnost za njihovo prebivališče ali bivališče, in začne postopek, ali pa se lahko obrne na mediacijsko telo, ki ima pristojnost za sedež Prodajalca. Poleg tega so Kupcu na voljo naslednje pravne možnosti:
a) Pritožba potrošniškemu varuhu
Če Kupec zazna kršitev svojih potrošniških pravic, ima pravico, da vloži pritožbo pri organu za varstvo potrošnikov na svojem prebivališču. Po oceni pritožbe se bo organ odločil, ali bo začel postopek varstva potrošnikov.
Kupci lahko najdejo ustrezen organ glede na področje pritožbe prek naslednje povezave:
Seznam regionalnih organov: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
b) Reševanje sporov preko spletne platforme za reševanje sporov Evropske unije:
V primeru potrošniškega spora v zvezi s pogodbo o spletni prodaji lahko potrošniki elektronsko rešijo svoje čezmejne spore preko spletne platforme, ki je na voljo na naslednji povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Za to se mora Kupec registrirati na spletni platformi, izpolniti prijavo in jo elektronsko oddati preko platforme ustreznemu mediacijskemu organu. To potrošnikom omogoča, da enostavno uveljavljajo svoje pravice tudi na daljavo.
c) Začetek postopkov mediacijskega organa
Kontaktne informacije mediacijskih organov: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Če Prodajalec zavrne pritožbo Kupca, ima Kupec pravico, da začne mediacijski postopek pri mediacijskem organu, ki ima pristojnost za njihovo prebivališče ali bivališče. Začetek mediacijskih postopkov je odvisen od poskusa Kupca, da reši spor neposredno s Prodajalcem.
Mediacijsko telo ima pristojnost za reševanje potrošniških sporov zunaj sodnih postopkov. Njegova naloga je poskušati olajšati dogovor med Prodajalcem in Kupcem, da bi rešili potrošniški spor.
Mediacijski postopki se začnejo na prošnjo potrošnika. Prijava se mora vložiti pisno predsedniku mediacijskega organa.
Mediacijsko telo, ki ima pristojnost za sedež Prodajalca:
Mediacijsko telo Budimpešte
Naslov: 1016 Budimpešta, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Poštni naslov: 1253 Budimpešta, Pf.: 10
Email: bekelteto.testulet@bkik.hu
Faks: +36 (1) 488 21 86
Telefon: +36 (1) 488 21 31
Med mediacijskimi postopki je Prodajalec dolžan sodelovati.
Za namene pravil o mediacijskih organih so potrošniki opredeljeni kot civilne organizacije, cerkve, stanovanjske skupnosti, stanovanjski cooperativi, mikro-, mala in srednje velika podjetja, ki kupujejo, naročajo, prejemajo, uporabljajo blago ali prejemajo komercialne komunikacije ali ponudbe v zvezi z blagom.
d) Začetek sodnih postopkov
Kupec ima pravico uveljavljati svoje terjatve, ki izhajajo iz potrošniškega spora, pred sodišči v skladu s Civilnim zakonikom (Zakon V iz leta 2013) in Zakonom o civilnem postopku (Zakon CXXX iz leta 2016).
Zadnja sprememba: 30. september 2024.
Informacije o upravljanju podatkov
Podjetje Webshop Logisztika Kft. z omejeno odgovornostjo (v nadaljevanju: "Upravljavec podatkov") kot upravljavec spletnega mesta, dostopnega na domeni www.desirel.si (v nadaljevanju: "Spletna stran"), objavlja pravila obdelave podatkov, načela zasebnosti in varstva podatkov ter z njimi povezane informacije glede osebnih podatkov obiskovalcev spletne strani in uporabnikov storitev, dostopnih na spletni strani (v nadaljevanju skupaj: "Posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki").
V zvezi z obdelavo podatkov Upravljavec podatkov obvešča Posameznike, na katere se nanašajo osebni podatki, o obdelavi njihovih osebnih podatkov na spletni strani, o načelih in praksah, ki jih uporablja pri obdelavi osebnih podatkov, ter o možnostih in načinih uveljavljanja njihovih pravic.
Upravljavec podatkov se zavezuje, da bo vsa obdelava podatkov v zvezi z njegovimi dejavnostmi skladna s to politiko in veljavno zakonodajo.
Načela varstva podatkov, povezana z dejavnostmi obdelave podatkov Upravljavca podatkov, so stalno dostopna na naslednji povezavi:
https://www.desirel.si/politika-zasebnosti
Če imate kakršnakoli vprašanja, na katera ta izjava ne daje jasnega odgovora, nam jih pošljite na naslov adatvedelem@webshoplog.hu, in naš sodelavec vam bo odgovoril.
Opozarjamo vse, ki posredujejo podatke Upravljavcu podatkov, da je v primeru posredovanja osebnih podatkov drugih oseb njihova odgovornost, da pridobijo soglasje teh oseb.
Z uporabo spletne strani Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, sprejema določbe te Politike zasebnosti in soglaša z obdelavo podatkov, opisano v nadaljevanju.
a) „Upravljavec podatkov”: fizična ali pravna oseba, javni organ, agencija ali katerikoli drug organ, ki sam ali skupaj z drugimi določa namene in sredstva obdelave osebnih podatkov. Kadar so nameni in sredstva takšne obdelave določeni z zakonodajo Unije ali države članice, se lahko upravljavec podatkov ali posebna merila za njegovo imenovanje določijo z zakonodajo Unije ali države članice.
b) „Osebni podatek”: katerakoli informacija, ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo (v tem dokumentu imenovano »zvesta stranka«); določljiva fizična oseba je tista, ki jo je mogoče neposredno ali posredno identificirati, zlasti z navedbo identifikatorja, kot so ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator ali z enim ali več dejavniki, značilnimi za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto te fizične osebe.
c) „Obdelava”: vsako dejanje ali niz dejanj, ki se izvajajo na osebnih podatkih ali nizih osebnih podatkov, bodisi z avtomatiziranimi sredstvi ali ne, kot so zbiranje, beleženje, organizacija, strukturiranje, shranjevanje, prilagoditev ali sprememba, iskanje, vpogled, uporaba, razkritje s posredovanjem, širjenje ali drugačno omogočanje dostopa, usklajevanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje.
d) „Omejitev obdelave”: označevanje shranjenih osebnih podatkov z namenom omejitve njihove nadaljnje obdelave.
e) „Profiliranje”: katerakoli oblika avtomatizirane obdelave osebnih podatkov, ki obsega uporabo osebnih podatkov za oceno določenih osebnih vidikov posameznika, zlasti za analizo ali napovedovanje vidikov v zvezi z njegovim delovnim učinkom, gospodarskim položajem, zdravjem, osebnimi željami, interesi, zanesljivostjo, vedenjem, lokacijo ali premikanjem.
f) „Obdelovalec”: fizična ali pravna oseba, javni organ, agencija ali drug organ, ki obdeluje osebne podatke v imenu upravljavca podatkov.
g) „Prejemnik”: fizična ali pravna oseba, javni organ, agencija ali drug organ, kateremu so bili osebni podatki razkriti, ne glede na to, ali gre za tretjo osebo ali ne. Vendar pa se javni organi, ki lahko prejmejo osebne podatke v okviru posebne preiskave v skladu z zakonodajo Unije ali države članice, ne štejejo za prejemnike; obdelava teh podatkov s strani navedenih organov mora biti v skladu z veljavnimi pravili o varstvu podatkov glede na namen obdelave.
h) „Soglasje posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki”: vsaka prostovoljna, konkretna, informirana in nedvoumna izjava volje posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, s katero z izjavo ali jasnim pritrdilnim dejanjem izrazi soglasje k obdelavi osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
i) „Kršitev varnosti osebnih podatkov”: kršitev varnosti, ki povzroči nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo, nepooblaščeno razkritje ali dostop do osebnih podatkov, ki so bili posredovani, shranjeni ali kako drugače obdelani.
Webshop Logisztika Korlátolt Felelősségű Társaság
Ime podjetja: Webshop Logisztika Kft.
Ime direktorja: Norbert Pörzse
Sedež podjetja: 1097 Budimpešta, Ecseri út 14–16, MADŽARSKA
Matična številka podjetja: 01-09-953952
Ime pristojnega sodišča: Fővárosi Törvényszék, kot registrsko sodišče
Davčna številka: 23121076-2-43
E-pošta: info@desirel.si
Identifikator obdelave podatkov: 03327-0001
Zahtevki glede varstva podatkov, izbrisi: adatvedelem@webshoplog.hu
Registrska številka upravljanja podatkov: NAIH-60931/2012
Registrska številka za neposredno trženje: NAIH-60932/2012
Podatki o sebi se posamezniki na Spletni strani lahko posredujejo na dva načina:
-
Osebni podatki, ki jih posameznik izrecno posreduje ali jih omogoči med uporabo storitev Spletne strani (glej 3.1).
-
Podatki, ki jih posameznik posreduje Upravljavcu podatkov v zvezi z uporabo Spletne strani, vključno s podatki, posredovanimi med obiskom ali uporabo Spletne strani (glej 3.2).
Pravna podlaga za obdelavo podatkov v vseh primerih je določena v skladu s členom 6(1) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta (v nadaljevanju: "Splošna uredba o varstvu podatkov" oz. "GDPR"), ki ureja varstvo fizičnih oseb pri obdelavi osebnih podatkov in prostem pretoku takih podatkov ter razveljavlja Direktivo 95/46/EC. Ta pravna podlaga je navedena za vsak specifičen primer obdelave podatkov.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da kadarkoli delno ali v celoti umakne svoje soglasje za obdelavo podatkov in zahteva izbris svojih podatkov s pisnim obvestilom, naslovljenim Upravljavcu podatkov.
3.1. Posebne kategorije podatkov
Upravljavec podatkov obdeluje osebne podatke, ki spadajo v posebne kategorije, kot so opredeljene v členu 9 GDPR (vključno s podatki, povezanimi s spolnim življenjem), saj Upravljavec vodi spletno trgovino z vsebinami za odrasle. Posledično med izdelke, ki so na voljo za naročilo, sodijo tudi izdelki, ki se ob naročilu posameznika štejejo za posebne podatke. Upravljavec podatkov te osebne podatke obdeluje izključno na podlagi izrecnega soglasja posameznika in samo za namene, opredeljene v tej Politiki zasebnosti.
3.2. Obdelani osebni podatki
3.2.1. Registracija, naročilo
-
Obseg obdelanih podatkov: Priimek, Ime, Telefonska številka, Elektronski naslov, Naslov za izdajo računa (država, poštna številka, kraj, ulica, hišna številka, nadstropje, vhod).
-
Trajanje obdelave podatkov: Obdelava osebnih podatkov, posredovanih med registracijo in naročanjem, se začne z registracijo in traja do trenutka, ko posameznik zahteva izbris svojih podatkov. Če posameznik ne zahteva izbrisa registracijskih podatkov, jih bo Upravljavec izbrisal iz sistema v roku 30 dni po prenehanju obstoja Spletne strani.
-
Namen obdelave podatkov: Omogočanje storitev, ki jih nudi spletna trgovina in ki zahtevajo registracijo (nakup, sodelovanje v programih zvestobe, izdaja računov, dostava naročil).
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.2.2. Izdaja računa
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Naslov, Davčna številka (če je kupec podjetje).
-
Trajanje obdelave podatkov: 8 let od izdaje.
-
Namen obdelave podatkov: Identifikacija posameznika kot kupca na izdanem računu in prikaz zahtevnega naslova za izstavitev računa. Če gre za podjetje, mora biti na računu navedena tudi davčna številka.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Izpolnitev zakonske obveznosti po členu 6(1)(c) GDPR, saj je izdaja in hrambo računa zakonsko določena na podlagi Zakona o računovodstvu in Zakona o DDV.
3.2.3. Izpolnitev naročil
-
Obseg obdelanih podatkov: Priimek, Ime, Telefonska številka, Elektronski naslov, Naslov za izdajo računa (država, poštna številka, kraj, ulica, hišna številka, nadstropje, vhod).
-
Trajanje obdelave podatkov: V času zastaranja po civilnopravnem pravu (običajno 5 let, lahko pa se podaljša).
-
Namen obdelave podatkov: Izpolnitev pogodbe/naročila.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Izpolnitev pogodbe o dostavi izdelka.
3.2.4. Stik z Upravljavcem podatkov (prek elektronske pošte, elektronskega sporočila, telefona, pošte)
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Elektronski naslov, elektronsko sporočilo ter morebitni drugi podatki, ki jih posameznik prostovoljno posreduje v postopku stika.
-
Trajanje obdelave podatkov: Za poštna in elektronska sporočila se obdelava osebnih podatkov začne s prostovoljnim posredovanjem podatkov in traja, dokler posameznik ne zahteva izbrisa. Če posameznik ne zahteva izbrisa podatkov, jih bo Upravljavec hranil 10 let (razen v primeru pritožbenih pisem), nato pa jih iz sistema izbrisal. Če Spletna stran preneha obstajati pred potekom 10 let, bodo podatki izbrisani v roku 30 dni po njenem prenehanju. Klici se ne snemajo, podatki se zbirajo le, če jih posameznik prostovoljno posreduje.
-
Namen obdelave podatkov: Vzpostavitev stika in komunikacija.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.2.5. Pritožbe in obravnava garancijskih zahtevkov
-
Obseg obdelanih podatkov: Na podlagi zakonodaje o varstvu potrošnikov je Upravljavec dolžan hraniti podatke in priložena pritožbena sporočila 3 leta po rešitvi pritožbe.
-
Namen obdelave podatkov: Preiskava pritožb, izpolnjevanje obveznosti in obravnava garancijskih zahtevkov.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Izpolnitev zakonskih obveznosti po členu 6(1)(c) GDPR v skladu z zahtevami zakonodaje o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.
3.3. Obdelava podatkov za druge namene
3.3.1. Desirel Club (novičniki, elektronska sporočila), neposredne trženjske dejavnosti
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Elektronski naslov, Telefonska številka, Elektronska sporočila.
-
Trajanje obdelave podatkov: Upravljavec podatkov te podatke obdeluje do trenutka, ko posameznik prek sporočila ali novičnika prek klika na povezavo za odjavo prek elektronskega sporočila ali novičnika odjavi predrži. Ko se posameznik odjavi, ga Upravljavec ne bo več kontaktiral z novicami, elektronskimi sporočili ali ponudbami. Če se posameznik naroči na več tipov novičnikov/elektronskih sporočil, se odjava enega šteje za odjavo vseh sporočil in novičnikov, povezanih s storitvijo.
-
Namen obdelave podatkov: Promocija izdelkov in storitev Upravljavca, pošiljanje promocijskih in trženjskih sporočil, neposredna trženjska komunikacija v poslovne namene.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.3.2. Pošiljanje personaliziranih ponudb (profiliranje)
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Elektronski naslov, Telefonska številka, Elektronska sporočila, Obseg kupljenih izdelkov.
-
Trajanje obdelave podatkov: Upravljavec podatkov te podatke obdeluje, dokler posameznik pisno ne ugovori profiliranja. Posameznik ima pravico, da kadar koli brez navedbe razlogov in brez negativnih pravnih posledic ugovori obdelavi svojih podatkov za namen profiliranja s pisnim obvestilom Upravljavcu podatkov. V primeru ugovora Upravljavec podatkov preneha uporabljati informacije posameznika za profiliranje, pri čemer posameznik ohrani pravico do uporabe Spletne strani.
-
Namen obdelave podatkov: S pomočjo profiliranja Upravljavec analizira nakupne navade posameznika (ali skupine posameznikov) in na podlagi tega prikazuje ciljno usmerjene oglase ali pošilja personalizirana elektronska sporočila oziroma novičnike. Namen je pošiljanje priporočil izdelkov, ki ustrezajo interesom posameznika, kot jih Upravljavec na podlagi šestih produktnih kategorij prepozna.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prikaz ali pošiljanje ciljno usmerjenih oglasov, povezanih s poslovno dejavnostjo Upravljavca, razen če posameznik ne izrazi ugovora.
3.3.3. Program zvestobe
-
Obseg obdelanih podatkov: Osebni podatki, posredovani med registracijo.
-
Trajanje obdelave podatkov: Upravljavec podatkov osebne podatke, posredovane med registracijo, obdeluje, dokler posameznik ne zahteva izbrisa. Če posameznik ne zahteva izbrisa osebnih podatkov, jih bo Upravljavec izbrisal iz sistema v roku 30 dni po prenehanju obstoja Spletne strani.
-
Namen obdelave podatkov: Ob registraciji v spletni trgovini posameznik sodeluje v programu zvestobe, ki nudi ekskluzivne ugodnosti. Po vsakem nakupu posameznik prejme 1 točko zvestobe za vsakih 0,05 EUR porabljenih sredstev. Namen programa zvestobe je nagrajevanje posameznika.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.3.4. Promocije
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Elektronski naslov, Telefonska številka, Elektronska sporočila.
-
Trajanje obdelave podatkov: Upravljavec podatkov te podatke obdeluje, dokler se posameznik ne odjavi (sodelovanje v promociji zahteva naročnino na novičnik in elektronska sporočila) s klikom na povezavo za odjavo v novičniku ali elektronskem sporočilu, oziroma dokler posameznik ne zahteva odstranitev podatkov prek elektronske pošte, sporočila ali pošte. Po odjavi Upravljavec ne bo več kontaktiral posameznika z novicami, elektronskimi sporočili ali ponudbami.
-
Namen obdelave podatkov: Sodelovanje v promociji z zajamčenim darilom (npr. "vrtite kolo sreče") in pošiljanje novičnikov ter elektronskih sporočil, ki so zahtevani za sodelovanje v promociji.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.3.5. Nagradna igra
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, Elektronski naslov, Telefonska številka, Elektronska sporočila.
-
Trajanje obdelave podatkov: Do zaključka igre, pri zmagovalcih pa bodo osebni podatki hranjeni 8 let.
-
Namen obdelave podatkov: Izvedba igre.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Prostovoljno soglasje posameznika.
3.3.6. Pregled sistemov za primerjalno nakupovanje
Za najboljšo storitev za stranke Upravljavec podatkov vzpostavlja sistem zagotavljanja kakovosti na podlagi neodvisnih mnenj strank. V ta namen se po nakupih, opravljenih na Spletni strani, lahko stranke povabijo k podajanju neodvisnih ocen. Pri tem se elektronski naslov posameznika in ime kupljenega izdelka posredujeta operaterju neodvisnega sistema, ki bo v imenu Upravljavca izvedel oceno Spletne strani prek vprašalnika, poslanega posamezniku. Ocene strank omogočajo pristno sliko kakovosti trgovin, saj naziv »Trusted Shop« lahko pridobijo le trgovine, ki ga na podlagi dejanskih mnenj uporabnikov, ki so dejansko opravili nakup, zaslužijo.
S sledenjem naročila posameznik soglaša s prenosom podatkov v ta namen.
Osebni podatki, posredovani podjetju Online Comparison Shopping Kft., se ne bodo uporabljali za lastne namene, ampak izključno za tu opredeljen namen in ne bodo obdelani za druge namene.
Pri oddaji naročila se zabeležijo osebni podatki, kot so ime, elektronski naslov, telefonska številka in dostavni/računski podatki. Upravljavec podatkov je DATACONTROLLER. Obdelava podatkov poteka v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta, v nadaljevanju: GDPR). Pravna podlaga obdelave podatkov je po eni strani izpolnitev pogodbenih obveznosti in v zvezi z izdajo računa izpolnitev zakonskih obveznosti (po členu 6(1)(b) in (c) GDPR). Zbrani podatki se obdelujejo za splošni zastarni rok, ki znaša 5 let, medtem ko se podatki za izdajo računa (ime, naslov) hranijo 8 let. Izbris osebnih podatkov, obdelanih na ta način, je mogoč po členu 17(1)(a) GDPR, če podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani. Izbris podatkov lahko zahtevate preko naših kontaktnih podatkov.
Upravljavec podatkov ne bo uporabil ali obdeloval osebnih podatkov, opredeljenih v točkah 3.1–3.2, za namene, drugače kot so zgoraj določeni. Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam ali organom bo izvedeno izključno s predhodnim in izrecnim soglasjem posameznika, razen če zakonsko ni drugače določeno.
V vsakem primeru, ko Upravljavec podatkov namerava uporabiti posredovane podatke za namen, ki se razlikuje od prvotnega namena zbiranja, bo posameznika o tem obvestil in pridobil njegovo predhodno izrecno soglasje ali mu omogočil, da uporabi pravico do prepovedi uporabe.
Za obdelavo podatkov, ki ni navedena v tej izjavi, bodo ustrezne informacije posredovane v času zbiranja podatkov.
Upravljavec podatkov bo osebne podatke obdeloval toliko časa, kolikor obstaja namen obdelave, predvsem v času pravnega razmerja s posameznikom (po koncu katerega bodo posredovani podatki posameznika izbrisani) oziroma dokler posameznik ne zahteva izbrisa ali ne umakne soglasja.
3.4. Obdelava podatkov v zvezi z uporabo Spletne strani (drugi nameni obdelave podatkov)
3.4.1. Tehnični podatki, podatki o obisku Spletne strani
Upravljavec podatkov ne povezuje podatkov iz dnevniških datotek z drugimi podatki in ne skuša identificirati posameznika.
IP naslov je zaporedje številk, ki enolično identificira računalnik uporabnika, ko se ta poveže na internet. S pomočjo IP naslovov je mogoče določiti geografsko lokacijo računalnika, ki ga obiskovalec uporablja. Naslovi obiskanih strani, skupaj z datumom in časom, sami po sebi niso dovolj za identifikacijo posameznika, a v kombinaciji z drugimi podatki (npr. podatki, posredovani med registracijo) lahko pripomorejo k sklepanju o posamezniku.
-
Obseg obdelanih podatkov: Datum, čas, IP naslov računalnika posameznika, naslov obiskane strani, podatki o starosti obiskovalca.
-
Namen obdelave podatkov: Sistem Upravljavca podatkov samodejno zabeleži IP naslov računalnika posameznika, začetek obiska in v določenih primerih (odvisno od nastavitev računalnika) vrsto brskalnika in operacijski sistem. Zbrane podatke ni mogoče povezati z drugimi osebnimi podatki. Obdelava podatkov služi zgolj statističnemu namenu. Namen obdelave je spremljanje delovanja storitve, zagotavljanje personalizirane storitve in preprečevanje zlorab.
-
Trajanje obdelave podatkov: 30 dni od datuma obiska Spletne strani.
Spletna stran uporablja rešitev AdForm RTB.
3.4.2. Upravljanje piškotkov
Za zagotavljanje personalizirane storitve Upravljavec podatkov postavi majhne podatkovne pakete, znane kot piškotki, v računalnik posameznika in jih pridobi ob naslednjih obiskih. Če brskalnik pošlje prej shranjen piškotek, lahko ponudnik storitve, ki upravlja piškotek, poveže trenutni obisk posameznika s preteklimi obiski, vendar le v zvezi s svojo vsebino. Pri spletnih trgovinah se običajno uporabljajo:
-
Začasni (sejni) piškotki:
-
Namen obdelave podatkov: Ti piškotki zagotavljajo učinkovitejše in varnejše delovanje Spletne strani in so bistveni za pravilno delovanje določenih funkcij oz. aplikacij.
-
Trajanje obdelave podatkov: Aktivni so med obiskom Spletne strani in se samodejno izbrišejo po koncu obiska.
-
-
Trajni piškotki:
-
Namen obdelave podatkov: Upravljavec podatkov uporablja tudi trajne piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje (npr. optimizirano navigacijo). Ti piškotki se shranjujejo v datoteko piškotkov brskalnika daljše obdobje, odvisno od nastavitev, ki jih posameznik določi v svojem brskalniku.
-
Trajanje obdelave podatkov: Shranjujejo se od 1 do 5 dni v datoteki piškotkov brskalnika.
-
Vrste piškotkov:
-
Piškotki, uporabljeni za funkcije nakupovalnega vozička,
-
Varnostni piškotki,
-
Piškotki, potrebni za seje z geslom,
-
Piškotki za merjenje zadovoljstva kupcev: NPS_3500f360_last_seen, NPS_3500f360_surveyed,
-
Barion Pixel Full Version (Barion Pixel je JavaScript orodje za sledenje, vgrajeno v spletno stran trgovca, podobno kot Google Analytics in Facebook Pixel, ki sledi aktivnosti obiskovalcev Spletne strani. Vgrajeni Barion Pixel zbira podatke o obiskovalcih, kot so kupljeni izdelki, kliknjene povezave, iskani izrazi, dodani izdelki v voziček ali opravljeni nakupi. Podatki se prenašajo na strežnike Bariona, pri čemer Webshop Logisztika Kft. ne zbira, ne shranjuje in ne obdeluje teh podatkov. Namen zbiranja podatkov s strani Bariona je preprečevanje prevar s plačilnimi karticami in zbiranje marketinških podatkov. Več informacij najdete na spletni strani Bariona).
-
Obseg obdelanih podatkov: Ne zbiramo osebnih podatkov.
-
Ciljna skupina posameznikov: Vsi obiskovalci Spletne strani.
-
Namen obdelave podatkov: Ločevanje med posamezniki, identifikacija trenutne seje posameznika, shranjevanje podatkov, posredovanih med sejo, preprečevanje izgube podatkov, upravljanje nakupovalnega vozička (virtuemart) in zagotavljanje pravilne navigacije.
-
Trajanje obdelave podatkov: Za sejne piškotke se obdelava podatkov zaključi ob koncu obiska Spletne strani, v drugih primerih pa traja do 30 dni. Za vprašanja o preverjanju starosti traja 2 koledarska dneva.
3.4.3. Obdelava podatkov s strani zunanjih ponudnikov storitev
HTML koda portala vsebuje povezave do strežnikov, ki niso v lasti Upravljavca podatkov. Strežnik zunanjega ponudnika storitev komunicira neposredno z računalnikom posameznika. Obiskovalce obveščamo, da so ti zunanji ponudniki, zaradi neposredne povezave med njihovimi strežniki in brskalnikom posameznika, sposobni zbirati podatke o uporabnikih.
Strežnik zunanjega ponudnika posreduje posamezniku personalizirano vsebino, če je to primerno.
Za dodatne informacije o podatkih, ki jih obdelujejo strežniki zunanjih ponudnikov, se prosimo posvetujte z informacijami o obdelovalcih podatkov.
Ob obisku Spletne strani računalnik posameznika prenese logotip s GIF sliko s strežnika shopmania.si, s čimer strežnik pridobi podatke o računalniku posameznika, kot je opisano zgoraj.
Zunanji ponudniki storitev postavijo majhne podatkovne pakete, imenovane piškotki, v računalnik posameznika in jih kasneje preberejo za zagotavljanje personalizirane storitve. Če brskalnik pošlje nazaj prej shranjen piškotek, lahko ponudniki storitev povežejo trenutni obisk posameznika s preteklimi obiski, vendar le v zvezi z lastno vsebino.
Oglasi Upravljavca podatkov se lahko prikažejo tudi na spletnih straneh, ki jih upravljajo zunanji ponudniki storitev (Google, Facebook). Ti zunanji ponudniki uporabljajo piškotke, da shranijo podatek, da je posameznik že obiskal Spletno stran Upravljavca, na podlagi česar mu prikazujejo personalizirane oglase (tj. ukvarjajo se z remarketingom).
3.4.4. Piškotki, ki jih postavlja Google Analytics
Neodvisno merjenje in revizijo prometa Spletne strani ter drugih spletnih analitičnih podatkov zagotavljajo strežniki Google Analytics kot zunanji ponudnik storitev. Podrobne informacije o ravnanju z merilnimi podatki so na voljo na www.google-analytics.com.
Google Analytics je spletna analitična storitev, ki jo nudi Google Inc. ("Google"). Google Analytics uporablja piškotke, shranjene v računalniku posameznika, za pomoč pri analizi interakcij uporabnikov na Spletni strani. Pravna podlaga za obdelavo podatkov v analitične namene je prostovoljno soglasje uporabnika Spletne strani. Analitični piškotki se anonimizirajo in agregirajo, kar otežuje identifikacijo računalnika, vendar je to mogoče.
Analitični podatki, zbrani s piškotki Google Analytics, se prenašajo na in shranjujejo na strežnikih Googla. Te podatke Google obdeluje v imenu Upravljavca podatkov za oceno brskalnih navad uporabnikov, izdelavo poročil o uporabi Spletne strani in zagotavljanje drugih storitev, povezanih z uporabo Spletne strani. Uporaba Google Analytics vključuje anonimizacijo IP naslova in ne uporablja UserID, s čimer se prepreči shranjevanje osebnih podatkov med sejami.
Več informacij o piškotkih, ki jih uporablja Google, najdete na:
https://policies.google.com/technologies/ads.
Google-jevo pravilo zasebnosti je na voljo na:
https://policies.google.com/privacy?hl=en.
-
Obseg obdelanih podatkov: IP naslov. Analitični piškotki so anonimni in agregirani podatki, ki jih ni mogoče uporabiti za identifikacijo posameznika.
-
Trajanje obdelave podatkov: 26 mesecev.
-
Piškotki Google Analytics: _utma, _utmb, _utmc, _utmz, _utmv.
-
Ponudnik storitev:
Google Ireland Limited
Podjetje registrirano na Irskem in urejeno po irskem pravu
(Matična številka: 368047 / Davčna številka: IE6388047V)
Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska.
3.4.5. Google Adwords
Spletna stran uporablja sledenjske kode Google Adwords. Te se uporabljajo za prikaz remarketing oglasov na spletnih straneh v Google Display Network obiskovalcem Spletne strani. Remarketing koda uporablja piškotke za označevanje obiskovalcev. Uporabniki Spletne strani lahko te piškotke onemogočijo z obiskom upravitelja nastavitev Google Ads in sleditvijo navodilom. Po tem osebniku ne bodo več prikazane personalizirane ponudbe Upravljavca podatkov.
-
Obseg obdelanih podatkov: Vrednost nakupa (če je posameznik opravil nakup), dejstvo in čas obiska določenih podstrani.
-
Trajanje obdelave podatkov: Do naslednjega nakupa.
-
Piškotki Google Analytics in Google Adwords: _ga, _gat, _gid.
-
Ponudnik storitev:
Google Ireland Limited
Podjetje registrirano na Irskem in urejeno po irskem pravu
(Matična številka: 368047 / Davčna številka: IE6388047V)
Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska.
3.4.6. Maileon – storitev novičnikov
Maileon upravlja nemško podjetje XQueue GmbH, ki je certificirano po standardu ISO 27001, član je CSA (Certified Sender Alliance) in deluje v skladu z zahtevami GDPR.
-
Ponudnik storitev: XQueue GmbH
-
Sedež in poštni naslov: Christian-Pleß-Str. 11-13, 63069 Offenbach am Main
-
Spletna stran: https://maileon.com/
-
Dejavnost: Storitev novičnikov
-
Izjava o zasebnosti: https://maileon.com/privacy-policy/
3.4.7. Molin chat platforma
Ta Spletna stran uporablja platformo Molin, ki povezuje uporabnike s službo za pomoč strankam Desirel.si. Zbiramo elektronske naslove, imena in telefonske številke izključno s soglasjem uporabnikov. Izmenjana sporočila in podatki se shranjujejo v aplikaciji Molin.
Integrirali smo Molin, našega naprednega AI pomočnika za pomoč strankam, z namenom boljšega razumevanja potreb uporabnikov in zagotavljanja optimalne storitve. Molin uporablja najnovejšo tehnologijo za analizo interakcij, preferenc in povratnih informacij uporabnikov, s čimer nam omogoča nenehno izboljševanje storitev. Njegove funkcije vključujejo uporabo piškotkov in drugih tehnologij, ki zbirajo podatke, kot so IP naslov, velikost zaslona, informacije o brskalniku in geografska lokacija na ravni države. Ti podatki se varno shranjujejo v psevdonimiziranem profilu in Molin AI strogo spoštuje pogodbene obveznosti. Naš cilj je zagotavljanje odlične službe za pomoč strankam, hkrati pa varovanje vaših podatkov.
-
Obdelani podatki: Podatki, posredovani s strani uporabnika med postopkom stika.
-
Trajanje hranjenja podatkov: Podatki se obdelujejo le do zaključka postopka stika.
-
Pravna podlaga obdelave podatkov: Soglasje uporabnika.
-
Ponudnik storitev:
Sedež: 48 Overton Road, London, SE2 9SD, Združeno kraljestvo
Poštni naslov: 48 Overton Road, London, SE2 9SD, Združeno kraljestvo
Elektronski naslov: hey@molin.ai
Spletna stran: https://molin.ai/
3.4.8. Dognet Affiliate Network
Dognet je partnersko omrežje, ki nudi priložnosti oglaševalcem in partnerjem, ki preko oglaševalskih platform ponujajo svoje storitve.
Uporablja se za identifikacijo izvora obiskov, ki izvirajo iz sistema Dognet, na podlagi katerih se lahko med nakupom beležijo konverzije.
-
Opomba: Dognet ne obdeluje osebnih podatkov.
-
Življenjska doba piškotka: 30 dni od zadnjega obiska.
-
Ime piškotka: PAPVisitorId.
-
Ponudnik storitev:
Lead Media s.r.o.
811 05 Lead Media s.r.o., Karpatská 6, Bratislava, Slovaška
Elektronski naslov: info@edognet.hu
3.4.9. Barion spletni plačilni sistem
-
Ponudnik storitev:
Barion Payment Inc.
Naslov: 1117 Budimpešta, Irinyi József utca 4-20, 2. nadstropje
Politika varstva podatkov: https://www.barion.com/en/privacy-notice
Politika piškotkov: https://www.barion.com/en/cookie-policy-
Ime piškotka:
-
ba_vid
-
Namen: Odkrivanje prevar s plačilnimi karticami na podlagi digitalnega odtisa naprave in vaših brskalnih navad. Ta piškotek je bistven za identifikacijo prevarantskih uporabnikov. Zagotavlja, da so podatki, pridobljeni iz vaših brskalnih navad, prepoznani kot prihajajoči od istega uporabnika. Ta piškotek se postavi tako na naši spletni strani kot tudi na spletnih straneh trgovcev, ki uporabljajo Barion Smart Gateway.
-
-
ba_vid.xxx
-
Namen: Odkrivanje prevar s plačilnimi karticami na podlagi digitalnega odtisa naprave in vaših brskalnih navad. Ta piškotek omogoča sledenje vašim brskalnim navadam med sejami na isti spletni strani. Zbrani podatki vključujejo: ba_vid, uporabniško povezano ID (hash, ustvarjen iz lastnosti brskalnika), časovne žige prvega, trenutnega in zadnjega obiska spletne strani, ID trenutne seje in dovoljenja za piškotke tretjih oseb. Ta piškotek se postavi tako na naši spletni strani kot tudi na spletnih straneh trgovcev, ki uporabljajo Barion Smart Gateway.
-
-
-
3.4.10. BIP SMS
BIP SMS je storitev elektronskega sporočanja. Pri BIP SMS se izključno uporablja telefonska številka in ne obdelujejo se dodatni podatki. Na Spletni strani se piškotki ne uporabljajo.
-
Ponudnik storitev:
Bip Communications Ltd.
Naslov: 1134 Budimpešta, Bulcsú utca 23, Madžarska
BIP SMS deluje v skladu z GDPR. Politike zasebnosti glede uporabe BIP SMS so na voljo na naslednjih povezavah:
https://sms.bipkampany.hu/en/contents/antispam_policy
https://sms.bipkampany.hu/en/contents/termsofservice -
Kontakt:
Bip Communications Ltd.
1134 Budimpešta, Bulcsú utca 23, Madžarska
Elektronski naslov: info@bipkampany.hu
3.4.11. Meta (Facebook, Instagram)
-
Ponudnik storitev:
Ime podjetja: Meta Platforms, Inc.
Sedež: 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, ZDA
Elektronski naslov: Ni na voljo javnega kontakta za stranke. -
Dejavnosti: Meta Platforms, Inc. upravlja platformi Facebook in Instagram, ki uporabnikom omogočata sodelovanje v družbenih omrežjih, komunikacijo in izmenjavo vsebin.
-
Obdelava in prenos podatkov: Osebni podatki uporabnikov, vključno s podatki o profilu, objavami, sporočili in interakcijami med uporabo platform, se lahko obdelujejo v skladu z zasebnostno politiko podjetja Meta.
-
Kraj obdelave podatkov: Obdelava podatkov se lahko izvaja v ZDA in drugih državah, Meta pa zagotavlja varstvo podatkov v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov.
-
Vključevanje tretjih oseb: Meta lahko podatke deli s tretjimi osebami, vključno s partnerji in oglaševalci, vendar le s soglasjem uporabnika ali zaradi zakonskih obveznosti.
-
Uporaba piškotkov: Platformi Meta uporabljata piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Uporabniki lahko nastavitev piškotkov urejajo prek svojih brskalnikov. Politike zasebnosti in pogoje uporabe podjetja Meta so dostopni na ustreznih povezavah.
3.4.12. TikTok
-
Ponudnik storitev:
Ime podjetja: TikTok Inc.
Sedež: 5800 Bristol Parkway, Culver City, CA 90230, ZDA
Elektronski naslov: privacy@tiktok.com -
Dejavnosti: TikTok je družbena platforma za deljenje videov, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje, deljenje in interakcijo s kratkimi videoposnetki.
-
Obdelava in prenos podatkov: Osebni podatki uporabnikov, vključno s podatki o profilu, vsebinah, sporočilih in interakcijah na platformi, se lahko obdelujejo v skladu z zasebnostno politiko TikToka.
-
Kraj obdelave podatkov: Obdelava podatkov se lahko izvaja v ZDA in drugih državah, TikTok pa zagotavlja varstvo podatkov v skladu z GDPR.
-
Vključevanje tretjih oseb: TikTok lahko podatke deli s tretjimi osebami, kot so partnerji in oglaševalci, le s soglasjem uporabnika ali zaradi zakonskih obveznosti.
-
Uporaba piškotkov: TikTok uporablja piškotke za optimizacijo svojih storitev. Nastavitve piškotkov si uporabniki lahko uredijo v svojem brskalniku. Politike zasebnosti TikToka so dostopne na ustrezni povezavi.
3.4.13. Linktree
-
Ponudnik storitev:
Ime podjetja: Linktree Pty Ltd
Sedež: 37 Islington St, Collingwood VIC 3066, Avstralija
Elektronski naslov: support@linktr.ee -
Dejavnosti: Linktree je platforma, ki uporabnikom omogoča delitev več povezav, vsebin in profilov družbenih medijev prek ene same povezave.
-
Obdelava in prenos podatkov: Podatki, ki jih uporabniki posredujejo (vključno s povezavami, vsebinami in statističnimi podatki), se obdelujejo v skladu s politiko zasebnosti podjetja Linktree.
-
Kraj obdelave podatkov: Obdelava podatkov se lahko izvaja v Avstraliji in drugih državah, pri čemer se zagotavlja varstvo podatkov v skladu z GDPR.
-
Vključevanje tretjih oseb: Linktree lahko podatke deli s tretjimi osebami, kot so analitični ali oglaševalski partnerji, le s soglasjem uporabnika ali zaradi zakonskih obveznosti.
-
Uporaba piškotkov: Platforma uporablja piškotke za izboljšanje storitev, ki jih uporabniki lahko urejajo prek nastavitev v brskalniku. Politika zasebnosti podjetja Linktree je dostopna na ustrezni povezavi.
3.4.14. Trustindex
-
Storitev: Trustindex je spletno orodje, ki podjetjem omogoča prikazovanje različnih uporabniških mnenj in ocen na njihovi Spletni strani, zbranih iz virov, kot so Google, Facebook, TripAdvisor in drugi. Namen je povečati zaupanje obiskovalcev Spletne strani s prikazom pristnih in zanesljivih povratnih informacij uporabnikov.
-
Obseg obdelanih podatkov: Ime, elektronski naslov.
-
Trajanje hranjenja podatkov: Do preklica soglasja.
-
Piškotki: _ga, _fbp, _ga_DGL6KLFTVT.
-
Ponudnik storitev:
Trustindex Ltd
Naslov: 2724 Ujlengyel, Nyari Pal Street 15, Madžarska
Ustanovljen: 2018
Madžarska DDV številka: 26281186-2-13
EU DDV številka: HU26281186
Registracijska številka: 13 09 223096
Elektronski naslov: info@trustindex.com
Spletna stran: www.trustindex.com
Politika zasebnosti Trustindex je dostopna na ustrezni povezavi: Privacy Policy.
3.5. Izbris piškotkov
Posameznik ima pravico, da iz svojega računalnika izbriše piškotke ali onemogoči njihovo uporabo v brskalniku. Piškotki se navadno upravljajo v meniju Orodja/Nastavitve brskalnikov, pod možnostmi Zasebnost/Zgodovina/Nastavitve po meri, pogosto označenimi kot piškotki, upravljanje piškotkov ali sledenje.
Spletna stran lahko vsebuje informacije, zlasti oglase, tretjih oseb ali oglaševalskih ponudnikov, ki niso povezani z Upravljavcem podatkov. Možno je, da te tretje osebe postavijo tudi piškotke, spletne svetilnike ali uporabijo podobne tehnologije v računalniku posameznika, da zberejo podatke in pošljejo ciljno usmerjene oglase v zvezi s svojimi storitvami. V takih primerih obdelava podatkov ureja predpise o varstvu podatkov teh tretjih oseb, za kar Upravljavec podatkov ne prevzema odgovornosti.
Upravljavec podatkov v skladu s členom 28 GDPR zaupava naslednjim organizacijam obdelavo zbranih osebnih podatkov za določene namene.
4.1. Tharanis Ügyvitel Kft.
Naslov: 2724 Újlengyel, Nyári Pál utca 15.
Elektronski naslov: info@tharanisugyvitel.hu
Spletna stran: www.tharanisugyvitel.hu
Dejavnost: Izdaja računov, obdelava podatkov prevoznikov, poročanje davčnim organom (NAV).
4.2. MediaCenter Hungary Kft.
Naslov: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6., poštni naslov: 6001 Kecskemét, Pf. 588, telefon: +36 76 575 023.
Spletna stran: www.mediacenter.hu
Dejavnost: Storitve domen in elektronske pošte.
4.3. UNAS Online Kft.
Naslov: 9400 Sopron, Kőszegi út 14.
Elektronski naslov: unas@unas.hu
Dejavnost: Ponudnik sistemov spletne trgovine in gostovanje.
4.4. Barion Payment Zrt.
Naslov: 1117 Budimpešta, Irinyi József utca 4-20, 2. nadstropje.
Elektronski naslov: info@barion.hu
Spletna stran: www.barion.hu
Dejavnost: Ponudnik sistema za spletno obdelavo plačil.
4.5. OTP Mobil Kft.
Naslov: 1138 Budimpešta, Váci út 135-139, Stavba B, 5. nadstropje.
Elektronski naslov: info@otpmobil.com
Spletna stran: www.otpmobil.hu
Dejavnost: Ponudnik sistema za spletno obdelavo plačil.
4.6. REISSWOLF Budapest Adat- és Dokumentumkezelő Kft.
Naslov: 1097 Budimpešta, Illatos út 6.
Telefon: +36-1-219-5670
Elektronski naslov: info@reisswolf.hu
Spletna stran: www.reisswolf.hu
Dejavnost: Varno uničevanje zaupnih dokumentov in drugih nosilcev podatkov ter zagotavljanje storitev zaprtega sistema varnosti.
4.7. Lead Media s.r.o. (Dognet)
Naslov: 811 05 Bratislava, Karpatská 6, Slovaška.
Telefon: +421 948 483 365
Elektronski naslov: info@edognet.hu
Spletna stran: www.dognet.hu
Dejavnost: Marketinška programska oprema.
4.8. Bip Communications Kft. (sistem za pošiljanje SMS-sporočil)
Naslov: 1134 Budimpešta, Bulcsú utca 23.
Elektronski naslov: info@bipkampany.hu
Spletna stran: https://sms.bipkampany.hu/hu/contents/antispam_policy
Dejavnost: Sistem za pošiljanje SMS-sporočil.
4.9. Molin AI Ltd.
Naslov: 48 Overton Road, London, SE2 9SD, Združeno kraljestvo; poštni naslov: 48 Overton Road, London, SE2 9SD, Združeno kraljestvo.
Elektronski naslov: hey@molin.ai
Spletna stran: https://molin.ai/
Dejavnost: Avtomatizirana storitev klepeta, podprta z AI (piškotki se ne uporabljajo).
4.10. Clarity – Microsoft Corporation
Naslov: 1 Microsoft Way, Redmond, WA 98052, ZDA.
Spletna stran: https://clarity.microsoft.com/
Dejavnost: Spletna analitika.
4.11. Meta Platforms, Inc.
Naslov: 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, ZDA.
Kontakt: https://www.meta.com/help/quest/
Spletna stran: https://www.meta.com/
Dejavnost: Plačane oglaševalske storitve preko Meta platform (Facebook, Instagram) z namenom spodbujanja naročnin na novičnik. Podatki se obdelujejo za spodbujanje, da se uporabniki naročijo na novičnik prek oglasov na Facebooku. Uporabniki lahko prostovoljno posredujejo svoje podatke (ime in elektronski naslov) za namen naročitve na novičnik, zbrani podatki pa se uporabljajo izključno za pošiljanje novičnikov naročnikom.
4.12. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Naslov: 2351 Alsónémedi, Európa u. 2.
Elektronski naslov: info@gls-hungary.com
Spletna stran: www.gls-group.eu
Dejavnost: Kurirske storitve, dostava naročil na dom, zbiranje paketov, vračila paketov.
4.13. FoxPost Zrt.
Naslov: 3300 Eger, Maklári út 119, Madžarska.
Elektronski naslov: info@foxpost.hu
Spletna stran: www.foxpost.hu
Dejavnost: Kurirske storitve, dostava paketov v omare za pakete, dostava na dom, zbiranje in vračanje paketov.
4.14. Packeta Hungary Kft.
Naslov: 1044 Budimpešta, Ezred utca 2. B2/11.
Elektronski naslov: info@packeta.hu
Dejavnost: Kurirske storitve, dostava naročil na dom, zbiranje paketov, vračila paketov.
4.15. DPD Hungary Kft.
Naslov: 1134 Budimpešta, Váci út 33., A II., Madžarska.
Elektronski naslov: dpd@dpd.hu
Spletna stran: www.dpd.com
Dejavnost: Kurirske storitve, dostava naročil na dom, zbiranje paketov, vračila paketov.
4.16. Global Payments Inc.
Sedež: 3550 Lenox Road, Atlanta, GA 30326, ZDA.
Elektronski naslov: media.relations@globalpay.com
Spletna stran: https://company.globalpayments.com/
Dejavnost: Zagotavljanje sistema za spletno sprejemanje plačil s kreditnimi karticami.
Upravljavec podatkov bo osebne podatke, s katerimi je mogoče identificirati posameznika, prenašal tretjim osebam le z izrecnim soglasjem posameznika, razen če zakon ne določa drugače.
Zaposleni Upravljavca podatkov lahko dostopajo do osebnih podatkov, da izpolnijo svoje naloge in odgovornosti. Upravljavec podatkov bo osebne podatke razkril drugim organizacijam ali javnim organom le, če to zahteva zakon ali predpis.
Upravljavec podatkov obvešča posameznika, na katerega se podatki nanašajo, da lahko sodišče, tožilec, preiskovalni organ, upravni organ, Nacionalni inšpektorat za varstvo podatkov in dostop do informacij ali drugi pooblaščeni organi zahtevajo informacije, razkritje podatkov ali predložitev dokumentov od Upravljavca podatkov.
Upravljavec podatkov bo osebne podatke organom razkril le v tolikšni količini in obsegu, kot je potrebno za izpolnitev namena zahteve, kot ga določi zahtevalni organ.
7.1. Pravica do informacij in dostopa do osebnih podatkov
Posameznik ima pravico, da od upravljavca podatkov zahteva in prejme informacije o osebnih podatkih, ki jih upravljavec hrani, ter da preveri, kateri podatki o njem so shranjeni. Dostop do osebnih podatkov je mogoče zahtevati s pisnim prošnjo, poslano prek elektronske pošte ali poštno, pri čemer bodo informacije posredovane v splošno uporabljenem elektronskem formatu, ker se ustne informacije prek telefona ne posredujejo. Ta pravica vključuje podatke o obsegu obdelanih osebnih podatkov (na primer ime, ime za izdajo računa, naslov za izdajo računa, elektronski naslov in telefonska številka, odvisno od uporabljene storitve), o namenu, trajanju in pravni podlagi obdelave, o prejemnikih, s katerimi so bili osebni podatki predani ali bodo predani, ter o viru podatkov. Upravljavec podatkov bo prvič posamezniku brezplačno posredoval kopijo osebnih podatkov (v papirni ali elektronski obliki), za dodatne kopije pa lahko zaračuna ustrezno pristojbino, ki temelji na administrativnih stroških. Posameznik ima tudi možnost zahtevati popravke, dopolnitve, izbris ali omejitev obdelave svojih osebnih podatkov, kot je opisano v tem dokumentu, oziroma lahko sproži ustrezne postopke.
7.2. Pravica do popravka
Na zahtevo posameznika bo upravljavec podatkov brez nepotrebnega odlašanja popravil netočne osebne podatke ali dopolnil manjkajoče podatke, na podlagi informacij, ki jih je posameznik posredoval. Upravljavec bo o tem obvestil vse prejemnike, s katerimi so bili ti podatki deljeni, razen če je to tehnično nemogoče ali če bi zahtevalo nesorazmeren trud. Na pisno zahtevo bo posameznik seznanjen tudi s tem, komu so bili podatki posredovani.
7.3. Pravica do omejitve obdelave
Posameznik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, če:
-
posameznik spori natančnost podatkov (v tem primeru omejitev velja do preverjanja natančnosti),
-
je obdelava nezakonita in posameznik se poleg tega nasprotuje izbrisu ter zahteva omejitev uporabe,
-
upravljavec podatkov osebne podatke za nadaljnjo obdelavo ne potrebuje več, vendar jih posameznik potrebuje za uveljavljanje pravnih zahtevkov,
-
je posameznik nasprotoval obdelavi podatkov, pri čemer se še preverja, ali zakoniti interesi upravljavca prevažajo nad interesi posameznika.
Upravljavec podatkov bo posameznika pred prenehanjem omejitve obdelave podatkov ustrezno obvestil.
7.4. Pravica do izbrisa („pravica, da pozabljaš“) Posameznik lahko zahteva izbris osebnih podatkov brez nepotrebnega odlašanja, če velja eden od naslednjih pogojev: podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani; posameznik umakne soglasje in ni druge pravne podlage za obdelavo; posameznik nasprotuje obdelavi in ni prevladujočih zakonitih razlogov; podatki so bili nezakonito obdelani; podatke je treba izbrisati zaradi izpolnitve zakonske obveznosti; ali so bili podatki zbrani v zvezi s ponudbo storitev informacijske družbe za otroke. Ta pravica ne velja, če je obdelava nujna za uveljavljanje svobode izražanja, za javno zdravje ali za uveljavljanje pravnih zahtevkov.
7.5. Pravica do prenosljivosti podatkov
Posameznik ima pravico prejeti osebne podatke, ki jih je sam posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter te podatke prenesti drugemu upravljavcu. Ta pravica velja izključno za podatke, ki jih je posameznik neposredno posredoval. Upravljavec bo zahteve za prenos podatkov obdelal izključno prek elektronske pošte ali pisne poštne prošnje, pri čemer bo predhodno preveril identiteto zahtevnika. Ta pravica ne pomeni samodejnega izbrisa podatkov iz sistema upravljavca.
7.6. Pravica do ugovora obdelavi
Posameznik lahko kadar koli, glede na svoj specifičen položaj, nasprotuje obdelavi svojih osebnih podatkov, vključno s profiliranjem, ter prav tako obdelavi za neposredne trženjske namene. Ugovor lahko vloži pisno preko elektronske pošte ali poštno, oziroma s klikom na povezavo za odjavo, ki je vključena v novičnike ali elektronska sporočila.
7.7. Pravice pokojnih posameznikov
V roku petih let po smrti posameznika lahko pravice do dostopa, popravka, izbrisa, omejitve obdelave, prenosljivosti in ugovora uveljavlja pooblaščena oseba, ki jo je pokojni opredelil v overjeni izjavi. Če takšne izjave ni, te pravice lahko uveljavlja najbližji sorodnik, ki mora predložiti dokaz o smrti, svojo identifikacijo in dokaz o sorodstvenem razmerju s pokojnim.
7.8. Rok za obravnavo zahtevkov
Upravljavec podatkov bo na zahtevke posameznikov odgovoril v roku enega meseca od prejema, z možnostjo, da se ta rok po potrebi podaljša za dve dodatni meseci. O morebitnem zamiku bo posameznik obveščen v roku enega meseca po prejemu zahtevka.
7.9. Pravica do odškodnine
Vsaka oseba, ki je utrpela materialno ali nematerialno škodo kot posledica kršitve GDPR, ima pravico do zahtevka za odškodnino s strani upravljavca podatkov ali obdelovalca. Upravljavec podatkov se izključi iz odgovornosti, če lahko dokazuje, da ni odgovoren za dogodek, ki je povzročil škodo.
Posameznik lahko uveljavlja svoje pravice s tem, da vloži zahtevek prek elektronske pošte ali poštno. Uveljavljanje pravic prek telefona ni mogoče.
Posameznik lahko svoje pravice uveljavlja na naslednje kontaktne podatke:
Ime: Webshop Logisztika Kft.
Poštni naslov: 1097 Budimpešta, Ecseri út 14-16.
Elektronski naslov: adatvedelem@webshoplog.hu
Posameznik ne more uveljavljati svojih pravic, če upravljavec podatkov dokaže, da ni mogoče identificirati posameznika. Če je zahtevek posameznika očitno neutemeljen ali pretiran (še posebej zaradi njegove ponavljajoče se narave), lahko upravljavec podatkov zaračuna ustrezno pristojbino za njegovo obravnavo ali zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevkom. Dokazovanje očitno neutemeljene ali pretirane narave zahtevka je naloga upravljavca podatkov. Če ima upravljavec podatkov kakršnekoli dvome o identiteti osebe, ki vloži zahtevek, lahko zahteva dodatne podatke, potrebne za potrditev identitete zahtevnika.
Če se posameznik ne strinja z odločitvijo upravljavca podatkov, lahko poišče pravna sredstva v okviru Zakona CXII/2011 o informacijski samoodločbi in dostopu do informacij (Zakon o informacijah), GDPR ali Obligacijskega zakonika Madžarske (Zakon V/2013) ter se obrne na:
Nacionalni inšpektorat za varstvo podatkov in dostop do informacij (NAIH)
Spletna stran: www.naih.hu
Naslov: 1055 Budimpešta, Falk Miksa utca 9-11.
Poštni naslov: 1363 Budimpešta, Pf.: 9.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Posameznik lahko svoje pravice uveljavlja tudi preko sodišča.
Kršitev varnosti podatkov pomeni vsak dogodek, pri katerem pride do nenamernega ali nezakonitega uničenja, izgube, spremembe, nepooblaščenega razkritja ali dostopa do osebnih podatkov, ki so bili posredovani, shranjeni ali kako drugače obdelani.
Upravljavec podatkov vodi evidenco kršitev varnosti podatkov z namenom spremljanja popravljavnih ukrepov, obveščanja nadzornega organa ter obveščanja posameznika, na katerega se podatki nanašajo. Ta evidenca vključuje kategorije prizadetih osebnih podatkov, število posameznikov, ki so prizadeti, datum in okoliščine kršitve, njene učinke ter sprejete ukrepe za omilitev posledic. Če upravljavec podatkov ugotovi, da kršitev predstavlja visok riziko za pravice in svoboščine posameznikov, bo brez nepotrebnega odlašanja obvestil tako posameznika kot nadzorni organ, v vsakem primeru pa v roku 72 ur od trenutka, ko je kršitev zaznana.
Upravljavca podatkov se lahko obrne sodišče, tožilec, preiskovalni organ, organ za prekrške, upravni organ, Nacionalni inšpektorat za varstvo podatkov in dostop do informacij ali druge organizacije, pooblaščene z zakonom za zahtevanje razkritja osebnih podatkov, izmenjave informacij ali predložitve dokumentov.
Upravljavec podatkov bo osebne podatke organom razkril le v tolikšni količini in obsegu, kot je nujno potrebno za dosego namena zahteve, pod pogojem, da organ natančno določi namen in obseg zahtevanih podatkov.
Upravljavec podatkov ni odgovoren za vsebino, podatke ali prakse varstva informacij na zunanjih spletnih straneh, do katerih se dostopa preko povezav s Spletne strani. Če upravljavec podatkov ugotovi, da povezava ali vsebina povezane spletne strani krši pravice tretjih oseb ali veljavno zakonodajo, bo povezavo s Spletne strani takoj odstranil.
Upravljavec podatkov se zavezuje k zagotavljanju varnosti osebnih podatkov in sprejema tehnične ter organizacijske ukrepe za zaščito podatkov pred uničenjem, nepooblaščeno uporabo in spremembo. Prav tako se upravljavec zavezuje, da bodo vsi tretji, katerim so podatki posredovani ali razkriti na podlagi soglasja posameznika, spoštovali zahteve glede varnosti podatkov.
Upravljavec podatkov sprejme vse potrebne previdnostne ukrepe, da prepreči nenamerno poškodbo ali uničenje podatkov. Enako obveznost nalaga tudi zaposlenim, ki so vključeni v obdelavo podatkov.
IT sistemi in drugi kraji shranjevanja podatkov upravljavca se nahajajo v njegovem sedežu, poslovnih prostorih, pri njegovih obdelovalcih podatkov, pri podjetju UNAS Online Kft. (9400 Sopron, Kőszegi út 14.) in MediaCenter Hungary Kft. (6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.), vključno s strežniško sobo na naslovu 1132 Budimpešta, Victor Hugo u. 18-22.
Upravljavec podatkov izbira in uporablja IT orodja za obdelavo podatkov na način, ki zagotavlja, da so obdelani podatki dostopni le pooblaščenim osebam (zagotavljanje razpoložljivosti), da so avtentični in preverljivi (avtentičnost obdelave), da ostanejo nespremenjeni (integriteta podatkov) ter da so zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom (zaupnost podatkov).
Podatke upravljavec ščiti pred nepooblaščenim dostopom, spreminjanjem, prenosom, razkritjem, izbrisom, uničenjem, nenamernim uničenjem, poškodbo in nedostopnostjo, ki bi nastala zaradi tehnoloških sprememb.
Upravljavec uporablja ustrezne tehnične rešitve, da zagotovi, da podatki, elektronsko obdelani v njegovih različnih evidencah, niso neposredno povezani s posameznikom, razen če to dovoljuje zakon.
Glede na trenutno tehnološko stanje upravljavec sprejema tehnične, organizacijske in operativne ukrepe, ki zagotavljajo ustrezno raven zaščite, ustrezajočo tveganjem, povezanim z obdelavo podatkov.
Upravljavec zagotavlja zaupnost, s čimer zaščiti informacije, da imajo do njih dostop le pooblaščene osebe; integriteto, kar pomeni, da zagotavlja točnost in popolnost informacij ter način obdelave; in razpoložljivost, kar pomeni, da zagotavlja, da imajo pooblaščeni uporabniki dostop do potrebnih informacij in da so orodja za dostop do njih na voljo, ko jih potrebujejo.
IT sistem in omrežje upravljavca ter njegovih partnerjev so zaščiteni pred računalniškimi prevarami, vohunjenjem, sabotažo, vandalizmom, požari, poplavami, virusi, vdori in napadi zavrnitve storitev. Varnost svojih sistemov upravljavec zagotavlja z ukrepi na ravni strežnikov in aplikacij.
Posameznike obveščamo, da so elektronska sporočila, poslana prek interneta, ne glede na uporabljen protokol (elektronska pošta, splet, FTP ipd.), ranljiva za omrežne grožnje, ki lahko vodijo do nepoštenih dejavnosti, sporov ali razkritja oziroma spremembe informacij. Za zaščito pred takšnimi grožnjami upravljavec sprejme vse razumne previdnostne ukrepe. Sistemi so neprekinjeno nadzorovani, da se zaznajo morebitne varnostne kršitve in zagotovijo dokazi o morebitnih varnostnih incidentih, s čimer se lahko preveri učinkovitost uporabljenih ukrepov.
Upravljavec podatkov si pridržuje pravico, da enostransko spremeni to Politiko zasebnosti, pri čemer bo posameznike obvestil vnaprej preko spletne strani Desirel.si. Po uveljavitvi spremembe posameznik implicitno sprejme novo Politiko zasebnosti, če nadaljuje z uporabo Spletne strani ali storitev, razen če nasprotuje.
Pritožbe glede obdelave podatkov lahko vložite pri Nacionalnem inšpektoratu za varstvo podatkov in dostop do informacij (NAIH) osebno na naslov: NAIH Služba za pomoč uporabnikom, 1055 Budimpešta, Falk Miksa utca 9-11; po pošti na naslov: NAIH, 1363 Budimpešta, Pf.: 9; preko elektronske pošte na naslov: kozerdekubejelentesek@naih.hu; ali pokličete na številko +36 (1) 391-1400, po faksu na številko +36 (1) 391-1410, oziroma obiščete spletno stran www.naih.hu.
Zadnja posodobitev: 16. april 2025.